page hit counter

قرقیزستان مقابل عمان بث مباشر اليوم

قرقیزستان و عمان دو کشور آسیای مرکزی هستند که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فرهنگی شباهت هایی با هم دارند. اما در زمینه فوتبال، عمان از قرقیزستان پیشرفته تر است.

در جام ملت های آسیا 2023، قرقیزستان در گروه A با عمان، عربستان و تایلند همگروه بود. قرقیزستان در بازی اول خود مقابل تایلند 2-0 شکست خورد و در بازی دوم خود مقابل عربستان 1-0 شکست خورد. قرقیزستان در بازی سوم خود مقابل عمان با نتیجه 1-0 پیروز شد.
[Image of قرقیزستان مقابل عمان در جام ملت های آسیا 2023]

این پیروزی برای قرقیزستان اولین پیروزی در تاریخ جام ملت های آسیا بود. این پیروزی همچنین به قرقیزستان کمک کرد تا به مرحله حذفی جام ملت های آسیا راه یابد.

عمان نیز در جام ملت های آسیا 2023 عملکرد خوبی داشت. عمان در بازی اول خود مقابل عربستان 1-0 شکست خورد و در بازی دوم خود مقابل تایلند 2-1 پیروز شد. عمان در بازی سوم خود مقابل قرقیزستان 1-0 شکست خورد.
[Image of عمان مقابل قرقیزستان در جام ملت های آسیا 2023]

این شکست برای عمان مانع از صعود آنها به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد.

در مجموع، قرقیزستان در جام ملت های آسیا 2023 عملکرد بهتری نسبت به عمان داشت. قرقیزستان با کسب یک پیروزی و دو شکست در مرحله گروهی، به مرحله حذفی جام ملت های آسیا راه یافت. عمان با کسب یک پیروزی، یک شکست و یک تساوی در مرحله گروهی، از صعود به مرحله حذفی جام ملت های آسیا بازماند.