page hit counter

منچستر یونایتد مقابل استون ویلا بث مباشر

منچستر یونایتد و استون ویلا دو تیم انگلیسی هستند که در لیگ برتر انگلیس با یکدیگر رقابت می کنند. این دو تیم سابقه طولانی در برابر یکدیگر دارند و بازی های بین آنها همیشه جذاب و پرهیجان است.

در آخرین بازی بین این دو تیم، که در تاریخ 30 آوریل 2023 در ورزشگاه الدترافورد برگزار شد، منچستر یونایتد با نتیجه 1-0 پیروز شد. این تنها گل بازی را برونو فرناندز در دقیقه 32 به ثمر رساند.

در بازی قبلی بین این دو تیم، که در تاریخ 10 نوامبر 2022 در ورزشگاه ویلا پارک برگزار شد، استون ویلا با نتیجه 4-2 پیروز شد. گل های استون ویلا را دنی اینگز (دو گل)، امی بوندیا و ماریو پریرا به ثمر رساندند. گل های منچستر یونایتد را برونو فرناندز و جیدون سانچو به ثمر رساندند.

در بازی قبلی بین این دو تیم در جام اتحادیه انگلیس، که در تاریخ 6 نوامبر 2022 در ورزشگاه الدترافورد برگزار شد، منچستر یونایتد با نتیجه 4-2 پیروز شد. گل های منچستر یونایتد را برونو فرناندز (دو گل)، میسون گرینوود و لوک شاوو به ثمر رساندند. گل های استون ویلا را دنی اینگز و ماریو پریرا به ثمر رساندند.

در بازی قبلی بین این دو تیم در یک بازی دوستانه، که در تاریخ 23 ژوئیه 2022 در ورزشگاه Optus Stadium در پرت، استرالیا برگزار شد، بازی با نتیجه 2-2 مساوی شد. گل های منچستر یونایتد را برونو فرناندز و هری مگوایر به ثمر رساندند. گل های استون ویلا را دنی اینگز و ماریو پریرا به ثمر رساندند.

به طور کلی، منچستر یونایتد در برابر استون ویلا برتری دارد و در 10 بازی اخیر، 5 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست را به دست آورده است. با این حال، استون ویلا در بازی قبلی در ورزشگاه الدترافورد پیروز شد و نشان داد که می تواند منچستر یونایتد را شکست دهد.